EEL Plumbing & Trading Sdn Bhd

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

English

Our company is the industry leading plumbing contractor in Langkawi. We specializes in plumbing projects for industrial building, commercial offices and residential homes in Langkawi.

We provide high standard, reliable and guaranteed plumbing services in a very wide range which are available for restaurants, shopping complexes, retail outlets, shops, apartments and many more.

We are pride to be the best and the most reliable professional plumbers recognized in Langkawi who are able to provide you solution and satisfaction to all your plumbing issue.

Malay

Syarikat kami ialah kontraktor paip terkemuka industri di Langkawi. Kami pakar dalam projek paip untuk bangunan perindustrian, pejabat komersial dan rumah kediaman di Langkawi.

Kami menyediakan perkhidmatan paip bertaraf tinggi, boleh dipercayai dan terjamin dalam rangkaian yang sangat luas yang tersedia untuk restoran, kompleks membeli-belah, kedai runcit, kedai, pangsapuri dan banyak lagi.

Kami berbangga untuk menjadi yang terbaik dan paling dipercayai profesional tukang paip yang diiktiraf di Langkawi yang mampu memberi anda penyelesaian dan kepuasan kepada semua masalah paip anda.

Vacancy

No vacancy

Events

No events

Customer Review

No review found
94,95, Jalan Padang Matsirat, Taman Berjaya, 07000 Langkawi, Kedah

Business Hours

Sat - Thu : 08.30 a.m - 05.30 p.m Fri : Closed

QR Code