Farmasi Al-Arif Cawangan Jerteh

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

English

Farmasi Al-Arif was founded in 2019 with the HQ branch located in Bandar Baru Bangi, Selangor. Now with the establishment of 16 outlets, Farmasi Al-Arif provides medication counselling and advices to customers by our qualified pharmacists and pharmacy assistants.

Through our counselling and medication management protocols, we’re doing more than just providing medication. We care about your well-being, and aim to do everything in our power in order to make sure you’re receiving the treatment you need and deserve. With our professional staff of pharmacists and pharmacy assistants and a personal touch, we’re accomplishing the mission we set out to achieve; helping the sick to get better.

Malay

Farmasi Al-Arif telah diasaskan pada tahun 2019 dengan cawangan HQ yang terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor. Kini dengan penubuhan 16 cawangan, Farmasi Al-Arif menyediakan kaunseling ubat dan nasihat kepada pelanggan oleh ahli farmasi dan pembantu farmasi kami yang bertauliah.

Melalui kaunseling dan protokol pengurusan ubat kami, kami melakukan lebih daripada sekadar menyediakan ubat. Kami mengambil berat tentang kesejahteraan anda, dan berhasrat untuk melakukan segala-galanya dalam kuasa kami untuk memastikan anda menerima rawatan yang anda perlukan dan layak. Dengan kakitangan profesional ahli farmasi dan pembantu farmasi kami serta sentuhan peribadi, kami mencapai misi yang kami ingin capai; membantu orang sakit untuk sembuh.

Vacancy

No vacancy

Events

No events

Customer Review

No review found
Jalan Bukit Mok Mek, Pekan, Jerteh, Terengganu

Business Hours

Mon - Sun: 08:30 - 21:00

QR Code